dilluns, 21 de febrer del 2011

El Tao del Twitter

Fa dies que no deixo de trobar-me al Twitter un missatge diari d'allò més molest. Heus aquí una mostra:

Bodhidharma va demanar a Hui-k´o:
- ¿Què vols?
I Hui-k´o va dir:
- El meu esperit no està en pau. Et prego que l'asserenis.
- Agafa el teu esperit i deposita'l davant meu per que pugui asserenar-te'l.
- Però és que quan el busco no el trobo- va explicar Hui-k´o.
- Ja ho veus -va concloure Bodhidharma-. Ja te l'he asserenat.

Aquest tipus de missatge em fa venir al cap quan els meus nebots em van demanar:
Per què sempre t'asseus al sofà després de dinar? Perquè m'en vaig al país dels somnis per trobar-me amb els vells savis i rebre els seus missatges, tal com feia Confuci. Així us puc alliçonar.
Una tarda, vaig veure que m'havien pres el lloc al sofà. Què heu fet? Hem anat al país dels somnis a veure els vells savis. I què us han dit? Els hem preguntat si veien cada tarda una tieta molt viva, i ens han dit que no havien vist mai una paia d'aquesta mena.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada